دستگیری عامل قتل فجیع بندرخمیردربندرعباس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 13 مهر 1394
بازدید : 388
نویسنده : فــردیـن احـمدی

رییس پلیس آگاهی هرمزگان خبرداد:


به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرنگار روزنامه دریا:رییس پلیس آگاهی هرمزگان از دستگیری عامل قتل فجیع  بندرخمیر در بندرعباس خبرداد.

سرهنگ حسین اصلحی دیروز در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد شش ماهه اخیرآگاهی استان از دستگیری قاتل قتل فجیع شهرستان خمیرکه ماه گذشته رخ داد در بندرعباس خبرداد.

وی با اعلام این خبر افزود: بدنبال وقوع یک فقره قتل در شهر خمیر تیم تخصصی اداره آگاهی استان روند پیگیری و شناسایی قاتل یا قاتلین را در دستور کار قرارداد. وی بیان داشت: سرانجام با یک رشته کارعملیاتی اطلاعاتی، قاتل مذکور که جوان 22ساله اهل بندر خمیر است شنبه شب در بندرعباس دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

به گفته رییس پلیس آگاهی استان ؛ قاتل انگیزه این قتل را اختلاف شخصی با مقتول عنوان کرد که مراحل بازجویی بیشتر هم اکنون در جریان است.شایان ذکراست؛ بدنبال وقوع یک فقره قتل فجیع که طی آن سریک فرد از بدن جدا شده  و در محدوده یک اداره در شهرستان خمیر رها شده بود شایعاتی پیرامون انگیزه خاص  قتل درافکارعمومی منتشرشد که با دستگیری قاتل واعتراف صریح به انگیزه شخصی جزییات دقیق این جنایت روشن گردید. رییس پلیس آگاهی هرمزگان همچنین از دستگیری سارقان 9کیلو طلا در جاده بندرعباس رودان خبرداد که به گفته وی در کمتر از سه سال پس از وقوع سرقت، شناسایی ، دستگیر و طلاهای مسروقه نیز کشف گردید.





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار حوادث , ,
:: برچسب‌ها: قتل فجیع بندرخمیر , رییس پلیس آگاهی هرمزگان , متهم ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 187
بازدید دیروز : 435
بازدید هفته : 678
بازدید ماه : 622
بازدید کل : 125755
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com